Úkoly

Při zobrazení mapy jsou vidět na mapě nejrůznější objekty. Počínaje městy, přes jeskyně, chýše až po obyčejné prapory nepřátel. Ve všech těchto objektech lze plnit nejrůznější úkoly. Aby se úkoly zobrazily, tak je nutné postavit se na stejné pole, kde se objekt nachází. Z tohoto pohledu lze úkoly rozdělit na dva typy:

  • Hlavní úkoly - Seznam úkolů se zobrazí v detailu objektu
  • Úkoly na mapě - Úkoly se zobrazí na mapě v okolí objektu, po té co vstoupíte samotného objektu. (Vlaječky)

Dále lze úkoly rozdělit podle toho jak je možné je splnit. Takto je můžeme dále rozdělit na 3 typy:

  • Základní úkoly - Těchto úkolů se účastní vždy jen samotný hrdina.
  • Úkoly s jednotkami - Těchto úkolů se kromě hrdiny účastní i další jednotky, pakliže je má hrdina u sebe.
  • Alianční úkoly - Těchto úkolů se může účastnit libovolný počet hráčů ze stejné aliance a to buď s jednotkami nebo bez.

Hlavní úkoly je možné plnit vždy až po té, co budou dokončeny všechny úkoly na mapě, které k danému objektu náleží. Jakmile je jednou úkol objektu splněn, tak je to napořád. Naproti tomu je nutné úkoly na mapě splnit všechny téhož dne, protože do dalšího dne budou obnoveny.

Úkoly v objektech je nutné plnit postupně od nejlehčího až po nejtěžší.

Počet úkolů v objektech

V různých objektech se nachází různé množství úkolů, které lze splnit. Někdy je k dispozici jen jeden úkol, jindy mohou být 3 nebo 5. Jestliže je úkolů v objektu více, pak se vždy po jeho splnění objeví na mapě nové úkoly. Ty je nutné opět splnit než můžete vyzvat dalšího nepřítele v objektu.

Úkoly ve městě

Aby bylo možné splnit úkol ve městě, tak je stejně jako v předchozím případě nutné nejprve porazit všechny nepřátele, kteří jsou v jeho okolí. Města jako taková se však oproti jiným objektům liší ve dvou věcech.

  1. Ve městěch je vždy 50 úkolů, což je 50 nepřátel na každé dva levely jeden.
  2. Nepřátele jsou ve všech městech stejní a jakmile jej porazíte v jednom městě, tak je úkol splněn i v jakémkoli dalším.

Zvyšování úrovně úkolů

Vždy když porazíte nepřátele v objektu, tak se zvýší jeho úroveň a současně také úroveň úkolů, které se objevují na mapě. Úroveň úkolů bude vždy v rozmezí [(Úroveň objektu) - 3 až (Úroveň objektu) - 1].

Nepřátele v úkolech

Každý nepřítel má stejné vlastnosti jako jakákoli postava. Tyto vlastnosti však není možné zjistit. Můžete si ale podle levelu postavy a typu postavy odvodit jestli jej můžeze porazit nebo ne.

U lidských nepřátel se počítají útoky a obrana stejně jako u postav. Více zde. U monster se útok a obrana počítá takto:

  • Útočné vlastnosti monstra = 1/3*[síla] + 1/3*[přesnost] + 1/3*[inteligence]
  • Obrané vlastnosti proti monstru = 1/3*[hbitost] + 1/3*[síla] + 1/3*[inteligence]

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.