Souboje postav

Postavy mezi sebou mouhou bojovat dvěma způsoby a to buď v aréně, kde se bojuje o věhlas a pozice v žebříčku. Nebo lze kdekoli jinde (ve městě nebo v jiném objektu na mapě) napadnou jinou postavu, kdy se bojuje o peníze a suroviny, které má postava u sebe.

Souboje v aréně

Jedná se o čestný způsob souboje a porovnání sil. Při boji v aréně mají oba soupeři nastaveny životy vždy na 100% bez ohledu na to kolik mají ve skutečnosti. Vítězný hráč získá věhlas a poražený o věhlas přijde.

Získaný věhlas se řídí touto rovnicí:
V = { ([VO] - [VU]) + abs([VO]*2 - [VU])/5 }/10
,kde VO = Věhlas obránce, VU = Věhlas útočníka a abs() je funkce absolutní hodnoty

Dále platí:

  • Když V je záporné a vyhraje útočník: tak obránce nezíská žádný věhlas a útočník o tento záporný věhlas příjde.
  • Když V je záporné a vyhraje obránce: tak obránce tento záporný věhlas získá a útočník o něj příjde.
  • Pokud by útočníkovi nebo obránci klesl věhlas pod 50 bodů: tak mu právě 50 bodů věhlasu zůstane.

Z vzorce vyplývá, že když zaútočíte na hráče, který má věhlas o více než 14% procent nížší než vy, tak vždy přijdete o věhlas bez ohledu na to, zda vyhrajete nebo prohrajete. Zkrátka se nevyplácí útočit na slabší hráče.

Naopak, pokud zaútočíte na hráče, který má věhlas o hodně vyšší, pak získáte věhlasu daleko více.

Napadení jiné postavy

Kdykoli se nacházíte ve městě nebo jakémkoli jiném objektu, tak můžete napadnout jakoukoli jinou postavu, která se nachází na stejném místě. Přehled všech postav v tom samém objektu najdete v pravém menu, pod ikonkou postaviček.

Tady si vyberete postavu, kterou chcete a pak už jen stačí kliknout na tlačítko napadení. Postavy, které se nacházejí v domovském městě napadnout nelze.

Při napadení přijdete o životy podle výsledu souboje a pokud vyhrajete, tak získáte 10% peněz a surovin od napadeného. Napadený o životy nepřijde nikdy ale pokud souboj vyhraje, tak také od útočníka nic nezíská.

Omezení soubojů a napadení

S každou postavou se můžete utkat jen jednou za 12 hodin. Bez ohledu na to zda se jedná o souboj v aréně nebo o napadení. Jestliže tedy někoho vyzvete v aréně, tak jej po příštích 12 hodin nemůžete vyzvat znovu a ani jej nemůžete napadnout.

Zároveň nemůžete během 12 hodin vyzvat více než 10 postav. Vyjímku tvoří hráči s prémiovým účtem, kteří mají tento limit nastaven na 20 postav.

Po každém souboji musí postava regenerovat. Takže po dobu 5 minut od posledního souboje nelze vyzvat dalšího hráče. Vyjímku opět tvoří hráči s prémiovým účtem, kteří regenerují jen 2 minuty.

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.