Úděl postavy

Kromě tří typů postav (Rytíř, Kouzelník a Lučištník) má také každá postava svůj úděl. Ty jsou ve hře také 3:

  • Hrdina: Hrdina je univerzální postava, která může úspěšně vést jak souboje jeden na jednoho, tak strategické bitvy.
  • Vůdce: Vůdce je určen primárně ke strategickým soubojům, k dobývání měst a jejich vedení. V soubojích jeden na jednoho nijak nevyniká.
  • Tulák: Tulák je nejlepší na plnění úkolů. Díky zvýšené rychlosti jich stihne za den více. Vůbec se ale nehodí na strategické bitvy.

Každý úděl má své přednosti a své slabosti. Konkrétní výhody a nevýhody jsou uvedeny v tabulce níže:

Hrdina

  • Síla: + 5%
  • Přesnost: + 5%
  • Inteligence: + 5%
  • Hbitost: + 5%
  • Odolnost: + 5%
  • Štěstí: + 5%
  • Strategický um: + 5%
  • Vůdcovství: + 5%

Vůdce

  • Štěstí: + 5%
  • Strategický um: + 15%
  • Vůdcovství: + 25%
  • Města: Může stavět města na mapě. Více viz Výstavba nového města.

Tulák

  • Síla: + 5%
  • Přesnost: + 5%
  • Inteligence: + 5%
  • Hbitost: + 5%
  • Rychlost: + 10%

Nevýhody

  • Strategický um: -20%
  • Vůdcovství: -20%

Úděl postavy lze zvolit jen jednou během celé hry a v budoucnu nejde nijak změnit. Volte proto s rozvahou podle toho čeho chcete ve hře dosáhnout.

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.