Skilly postavy

Skilly jsou další možností jak vylepšit svou postavu. Skill získáte vždy když dosáhnete levelu 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 a 100. Pamatuj!, že si můžeš vybrat skill jen na přesně daných levelech. Jakmile dosáhneš levelu 11 a na levelu 10 sis nic nevybral, tak skill propadne. Vždy můžete mít jen 3 skilly. Jakmile budete mít všechny 3, tak už je můžete pouze vylepšovat.

Každý skill dělá něco jiného a je jen na vás jaký si zvolíte. Seznam všech najdete níže:

  • Dvojitý útok ( Rytíř, Lučištník) – Postava zaútočí 2x během jednoho kola. Pravděpodobnost použití je (5 x úroveň skilu)%.
  • Úskok stranou ( Všichni ) – Postava uhne zásahu a neobdrží žádné poškození. Pravděpodobnost uhnutí je (10 x úroveň skilu)%.
  • Kamikaze ( Rytíř) – Udělí poškození nepříteli. Stejné poškození udělí i sám sobě. Udělené poškození je (5 x úroveň skilu)%. Minimálně však (30 x úroveň skilu)hp.
  • Hromadný útok ( Lučištník) – Při boji proti skupině nepřátel udělí poškození několika soupeřům současně. Pravděpodobnost použití je (5 x úroveň skilu)%. 5ti nepřátelům ubere 5% životů. Minimálně však (10 x úroveň skilu)hp.
  • Bojovnost ( Všichni ) – Zvýší sílu útoku o (5 x úroveň skilu)%.
  • Houževnatost ( Všichni ) – Sníží poškození o (5 x úroveň skilu)%.
  • Léčení ( Čaroděj) – Pokud je kouzelník zasažen prokletím, jedovatým šípem nebo mečem, tak se může vyléčit s pravděpodobností (20 x úroveň skilu)%. Navíc se může po boji vyléčit použitím tohoto skillu místo jídla. Vyléčení se rovná (20 x úroveň skilu)% životů a je možné jej použít jednou za: (30 - {úroveň skilu}*5) minut
  • Prokletí ( Čaroděj) – Při prvním kole ubere zasaženému nepříteli 0.5% životů a ještě (1 x úroveň skilu)hp v každém dalším kole o 0.5% víc až do (úroveň skilu)/2%.
  • Motivace ( Všichni ) – Zvýší sílu útoku tvých jednotek o (10 x úroveň skilu)%
  • Jedovatý šíp ( Lučištník) – Při prvním kole ubere zasaženému nepříteli 0.5% životů a ještě (1 x úroveň skilu)hp v každém dalším kole o 0.5% víc až do (úroveň skilu)/2%.
  • Jedovatý meč ( Rytíř) – Při prvním kole ubere zasaženému nepříteli 0.5% životů a ještě (1 x úroveň skilu)hp v každém dalším kole o 0.5% víc až do (úroveň skilu)/2%.

Každý skill má 5 úrovní, na které je možné jej vylepšit. Čím je úroveň vyžší, tím je daná schopnost efektivnější.

Další odměny

Kromě skillu si můžete jako odměnu za dosažený postup vybrat také další dvě varianty, které Vám mohou pomoci ve hře.
Pamatuj, že výběr jiné odměny není doplněk ale je místo skillu, takže další možnost vybrat si skill bude až za 10 levelů.

Nová postava

Na levelu 30 a 70 také přibude možnost vybrat si jako odměnu novou postavu. Jakmile si tuto volbu vybereš, tak se zobrazí stránka pro výběr nové postavy a od tohoto okamžiku už budeš vždy ovládat více postav současně.

Možnost postavit město

Kromě skillu si také můžeš vybrat, že chceš postavit vlastní město. Tato varianta je vhodná pokud jsou už všechna volná města obsazená a nemáš dostatečnou armádu abys je dobyl. Když vybereš tuto variantu, tak se ti zobrazí volba pro postavení nového města (Viz. Výstavba města).

Volbou této varianty ale přicházíš o možnost vybrat si jiný skill na dané úrovni a v konečném důsledku budeš mít méně skillů než jiné postavy, což tě může limitovat v dalších bojích.

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.