Vývoj jednotek

Nedílnou součástí hry je také vývoj jednotek. Ten probíhá v kasárnách a mohou jej provádět generálové a správci města. Tito hráči mohou v každých kasárnách navrhnout jednu svou jednotku.

Návrh jednotky

Návrh jednotky je rozdělen do 4 kroků.

  • Základní data - Zde si zvolite jméno jednotky, typ a level. Level jednotky musí být vždy menší než level kasárny, ve které je vytvářen.
  • Vlastnosti jednotky - Tady si zvolíte vlastnosi jaké bude jednotka mít. Volbu je nutné přizpůsobit tomu jakého typu jednotka je. Více v nápovědě o jednotkách.
  • Vybavení jednotky - Zde si zvolíte jakou zbraní, brněním a dalšími věcmi bude jednotka vybavena. Abyste mohli jednotku čímkoli vybavit, tak to musí umět nějaký mistr ve městě vyrobit.
  • Rekapitulace a ukončení - Tady uvidítě přehled všech vlastností a věcí, které jste jednotce nadefinovali. Současně zjistíte i cenu jednotky a čas jak dloho bude trvat výcvik.

Jestliže jste s jednotkou spokojeni, pak už jen stačí kliknout na "Ukončit vývoj". V tom okamžiku se jednotka dostává do seznamu "Návrhy ke schválení". Vývoj je možné později znovu obnovit ale po obnovení vývoje Váš návrh opět zmizí ze seznamu "Návrhy ke schválení".

Úprava jednotky

Dokud není jednotka schválena, tak lze její návrh kdykoli upravit. Libovolně lze měnit vlastnosti, vybavení a také jméno jednotky. Trochu komplikovanější je to s typem jednotky a jejím levelem, protože od těchto dvou parameterů se odvíjí všechny další.

Abyste mohli změnit typ jednotky nebo level jednotky, tak musíte napřed odstranit veškeré její vybavení ze záložky "vybavení jednotky". Když tyto parametry změníte tak zároveň s tím budou automaticky vynulovány všechny vlastnosti jednotky.

Teprve po té můžete opět definovat nové vlastnosti a nové věci.

Schválení jednotky

V přehledu jednotek ke schválení se zobrazují návrhy od všech hráčů, které mají ukončený vývoj. V kasárnách se může cvičit vždy jen jedna jednotka. Pokud tedy existuje schválená jednotka, a chcete schválit novou, tak je nutné předchozí vzor smazat.

Pozor!! Smazáním vzoru se zbavíte pouze možnosti verbovat nové jednotky. Všechny existující jednotky budou dále existovat.

Vzor jednotky může schválit jakýkoli správce města. Jestliže již v kasárnách existuje schválený vzor, tak budete vyzváni k jeho smazání. Jakmile je vzor jednotky schválen, tak hráč, který jej vytvořil ztrácí možnost dalších úprav. Může si pouze vytvořit vzor zcela nový.

Co je nového?

Byla spuštěna oficiální beta verze
27.7.2016

Dnes jsem oficiálně spustil beta verzi hry, která poběží až do oficiálního konce podle nápovědy. Neváhejte se registrovat. Já už na vás čekám. Bronzi :-)

Delší odmlka
18.6.2016

Omlouvám se za delší odmlku ale stěhoval jsem se a měl jsem spoustu jiné práce. Hra je již téměř připravena ke spuštění. Původní plán byl začátkem prázdnin. To mi ale bohužel nevyjde. Náhradní plán je přelom července a srpna. Momentálně ještě musím předělat tutoriál, upravit nápovědu podle nové varianty hry, dále jsem upravil žebříčky a upravil upozornění na nové zprávy a upozornění na příspěvky ve fórech.

Ladím a dotvářím
18.2.2016

Většina chyb je snad už odstraněna. Z velké části jsem změnil uživatelské rozhraní. Mapa je nyní větší a věřím tomu, že mnohé věci jsou logičtěji uspořádány. Změnil jsem generování úkolů na mapě a vytvářím nové věci, které se dají koupit nebo vyrobit.

Města jsou předělána
2.12.2015

Města jsou kompletně předělána. Můžete se podívat na ukázky ze hry ale nová verze hry ještě není vydána. Všechno je potřeba ještě odzkoušet.

Opravujeme chyby
15.10.2015

Během beta testu se objevilo mnoho chyb a nedomyšlených variant. Postupně všechny chyby odstraňuji a ladím. Rozhodl jsem se, že před finálním spuštěním kompletně přepracuji města. Chvíli to potrvá ale bude to stát za to.

Spuštěna uzavřená beta verze
9.8.2015

Dnes jsem spustil uzavřenou beta verzi pro všechny zájemce, kteří se přihlásili do předregistrace. Zároveň byla upravena mapa, nahrány všechny itemy pro postavy i pro jednotky a samozřejmě byly upraveny i některé chyby. Teď je potřeba ještě spoustu věcí odladit ale ostré spuštění se pomalu ale jistě blíží.

Hlavní aktualizace
2.7.2015

Byla opravena celá řada chyb. Byl částečně předělán systém vytváření nových věcí. Upravena správa města a pozměněny dobývací útoky. Z velké části je dokončen tutoriál a upravena nápověda podle všech nových parametrů.

Také jsem aktualizoval tuto stránku s průběhem prací a nahrál nové ukázky ze hry.

Dokončena grafika města
10.6.2015

Dnes byla dokončena veškerá grafika všech budov ve městě.

Vytvoření nových grafických částí
5.4.2015

Byly vytvořeny obrázky mistrů a část jednotek.

Spuštění předregistrací
3.3.2015

Chcete-li se dozvědět kdy bude Armeron spuštěn, tak do políčka nahoře vložte svůj email a až to přijde, tak Vás budeme informovat.

Spuštěn tento web
1.3.2015

Dnes byl spuštěn tento web, kde najdete něco málo o nové webové hře Armeron.